Overzicht

Mentor

Sales en Marketing | PR en communicatie | Marketing | Innovatie | Communicatie lange termijndoel | Communicatie plannen en doelen

Frits Hirschstein-nlgroeit

Frits Hirschstein, KIKA

Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) is in 2002 opgericht door mij en Maarten Stoopendaal. Aanleiding was het verzoek van Prof. Rob Pieters van het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam en Prof. Huib Caron van het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam om te kijken of er meer geld beschikbaar kon komen voor onderzoek naar kinderkanker. Wij organiseren fondsenwerving voor onderzoek naar kinderkanker. 

Bekijk mentor
Mentor

Strategie | Bedrijfsovername | Groeimethodiek | Sales en Marketing | Innovatie | Disruptief business model

Patrick Driessen-nlgroeit

Patrick Driessen, Pulsar Network Capital

Naast bestuursvoorzitter van de Finse Enersense Group en partner van Navarre Corporate Finance en Managing Partner van Pulsar Network Capital run ik twee eigen vastgoedontwikkelingsfirma's. Zelf investeer ik graag in veelbelovende technologie- en high-tech bedrijven.

Bekijk mentor
Mentor

Interne communicatie | Visie en missie | Sales en Marketing | Sales | Innovatie

Bart Houdijk-nlgroeit

Bart Houdijk, Houdijk Holland

Houdijk BV ontwikkelt, ontwerpt systemen ten behoeve van handlen van koekjes, kaakjes en crackers. Wij exporteren deze systemen binnen Europa en naar Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Azië.

Bekijk mentor
Mentor

Sales en Marketing | Marketing | PR en communicatie | Innovatie | Internationaliseren | Sales

Marthijn van Balveren-nlgroeit

Marthijn van Balveren, Basil BV

Basil ontwikkelt en vermarkt stijlvolle fietsaccessoires in Europa en Noord-Amerika. Groei is heel vanzelfsprekend voor mij. Ik kan mij niet voorstellen dat je niet voor groei gaat. Maar groei in omzet is geen doel op zich, het is het resultaat van "goed bezig zijn". En het wil ook niet zeggen dat wij "groei" dan ook zomaar even uit de mouw schudden.

Bekijk mentor
Artikel

Groeimethodiek | Strategie | Klantgerichtheid | Sales en Marketing | Persoonlijke ontwikkeling | Mentor

nlgroeit - foto roller coaster Mark Asthoff

Groeikansen voor bedrijven die vol inzetten op strategische vernieuwing

Daar waar snelgroeiende bedrijven succesvol kunnen blijven door gezonde groei te realiseren, blijken stabiele en krimpende bedrijven juist vol te moeten inzetten op strategische vernieuwing om nieuwe groeikansen te identificeren en waar te maken. Hoe je dat doet? Uit de groeitest van nlgroeit blijkt dat drie factoren hierbij een belangrijke rol spelen.

Meer informatie