Overzicht

Verslag nlgroeit

Ambitie | Groeimethodiek | Strategie | Mentor

nlgroeit - workshop groeifasen

groeitest biedt verbeterpunten om op te schalen

Merel Grolleman van nlgroeit sprak met een aantal ondernemers na afloop van de workshop 'Groeifasen' door Kees de Jong tijdens de Week van de Ondernemer. Wat is het grootste inzicht dat je hebt opgedaan?

Meer informatie
Groeiformule

Ambitie | Klantgerichtheid | Strategie

nlgroeit - corendon

Ondernemer Atilay Uslu startte net als Richard Branson uit nood een airline

Uit onderzoek onder bezoekers van de Week van Ondernemer blijkt dat 75% van de ondernemers wil groeien. Echter 20% van de ondernemers doet het ook en maar 2-3% maakt een snelle groei door. Succesvol groeien is daarom het thema van de Week van de Ondernemer op 9, 10 en 11 mei. Daar kan nlgroeit niet ontbreken! Atilay Uslu, oprichter van Corendon was aanwezig bij de openingsshow en deelde zijn groeiformule.

Meer informatie
Evenement

Strategie

nlgroeit - the next women summit

TheNextWomen Summit

TheNextWomen & Elsevier are gathering every ambitious (female) starter, entrepreneur, investor and professional who aims to be successful.

Meer informatie
Mentor

Strategie | Bedrijfsovername | Groeimethodiek | Sales en Marketing | Innovatie | Disruptief business model

Patrick Driessen-nlgroeit

Patrick Driessen, Pulsar Network Capital

Naast bestuursvoorzitter van de Finse Enersense Group en partner van Navarre Corporate Finance en Managing Partner van Pulsar Network Capital run ik twee eigen vastgoedontwikkelingsfirma's. Zelf investeer ik graag in veelbelovende technologie- en high-tech bedrijven.

Bekijk mentor
Evenement

Strategie | Strategie ontwikkeling | Innovatie | Bedrijfscultuur | Cultuur | Mensen | Leiderschap

nlgroeit - Scaling Up Summit

SCALEUP SUMMIT 2017: RAISE THE BAR

Nu het beter gaat met de economie zijn er kansen te over. Businessmodellen, bedrijfsculturen, proposities en personele bezetting veranderen continu. Hoe speel je daarop in? Met Scaling Up! Leg de lat hóóg en haal het maximale uit de markt, uit je bedrijf en uit jezelf.

Meer informatie
Artikel

Groeimethodiek | Strategie | Klantgerichtheid | Sales en Marketing | Persoonlijke ontwikkeling | Mentor

nlgroeit - foto roller coaster Mark Asthoff

Groeikansen voor bedrijven die vol inzetten op strategische vernieuwing

Daar waar snelgroeiende bedrijven succesvol kunnen blijven door gezonde groei te realiseren, blijken stabiele en krimpende bedrijven juist vol te moeten inzetten op strategische vernieuwing om nieuwe groeikansen te identificeren en waar te maken. Hoe je dat doet? Uit de groeitest van nlgroeit blijkt dat drie factoren hierbij een belangrijke rol spelen.

Meer informatie