nlgroeit - Silvion Moeson OPEN.satisfaction

De groeilessen van Silvion Moesan van OPEN.satisfaction

OPEN.satisfaction is opgericht door een aantal enthousiaste ECM-experts. Groei-ondernemer Silvion Moesan, een van de oprichters, sprak met Merel Grolleman van nlgroeit. Zijn bedrijf zit in de managementfase. Wat was het beste advies dat je ooit hebt gekregen, wat was je beste beslissing, wat is het belangrijkste dat je hebt geleerd?

  • Belangrijkste advies: Probeer het gewoon! Dat proberen hebben we helemaal doorgevoerd in onze aderen. En proberen blijven we nog steeds doen!
  • Belangrijkste besluit: We zijn met z'n tweeën begonnen als zakelijke dienstverleners. Na 2,5 jaar hebben we een keus gemaakt. Gaan we zo door of voegen we een derde partner toe en gaan we echt producten ontwikkelen? Door dat besluit 6 jaar geleden, zijn we nu een organisatie van 25 personen.
  • Belangrijkste geleerd: Op jezelf vertrouwen. Door het succes van de organisatie heb ik geleerd dat alles mogelijk is en daardoor konden we enorm groeien.
  • Belangrijkste om te groeien: Groeien is een combinatie van keihard werken, veel uren erin stoppen, stukje kennis en de juiste mensen om je heen verzamelen.
  • Belangrijkste als ondernemer: Het allerbelangrijkste is dat onze klanten, onze medewerkers en ikzelf gelukkig zijn. Daarom onderneem ik ook. Dat is mijn succes, dat is mijn trots!
  • Tip: Probeer dingen uit. Als het niet lukt, stop ermee. Als het wel lukt, investeer erin!

Benieuwd in welke groeifase jij zit?