• Groei
  • Marketing
  • Strategie

Online expertsessie met Laurens Hoekstra: "Het merk als groeimotor van je bedrijf" | 29 september

De snelstgroeiende en succesvolle bedrijven zetten hun merk in als strategische businesstool. Echter zien we dat 70% van de groeiondernemers het merk ziet als creatieve noodzaak puur voor hun marketing en communicatie. Wat is een merk en welke waarde vertegenwoordigt dit in de groeidoelstellingen? En hoe zet je je merk als strategische tool in?

  • Datum 29 september 2020
  • Tijd 10.30 - 12.00 uur
  • Locatie Online
  • Prijs GRATIS
Inschrijven

Laurens Hoekstra, ondernemer, mentor bij NLGroeit en auteur van het boek Future Proof your Brand https://vim-group.com/nl/future-proof-your-brand/ neemt je mee in de bedrijfskundige wereld van merken.


Inloop:   10.00 - 10.30 uur
Sessie: 10.30 - 12.00 uur