Astrid de Groot, WbinAmsterdam

Ik heb inmiddels 2 bedrijven gehad en verkocht. Het betreft een reclamebureau en een regenkledingmerk. Ik heb veel ervaring in sales en online/offline communicatie. Ook internationaal.

Waarbij doen, doen, doen mijn motto is.  Plannen maken is leuk, maar hak deze plannen op in stukjes en ga het ook echt doen. Vallen en opstaan hoort erbij.

Mijn succesformule
Formuleer goed je merk en merkwaarden. Dit zijn de belangrijkste ingrediënten voor elk recept. Communiceer deze merkwaarden ook duidelijk naar je personeel. Zodat iedereen het weet, er naar werkt, producten ontwikkelt en het ook uitstraalt.

Iets over mezelf
Ik kan snel pijnpunten vinden en ben zeer doelgericht. Ik kan plannen en lange termijn gedachten goed omzetten in korte termijn gedrag.

Welke inzichten kan ik je bijbrengen

  • Plan maken is goed, maar goed uitvoeren is belangrijker. En stel je de vraag: moet je het zelf doen?
  • Waar staat je bedrijf voor? Formuleren van een merk, dat geeft richting en houvast.
  • Eerste stappen op de internationale markt. Hoe begin je?

Waar sta ik in 2020

Dan heb ik weer een nieuw bedrijf, met voorkeur in de betekenis- economie of in de kunstsector. Of ik geniet zoals nu volop van het leven en help iedereen. Daar krijg ik ook veel positieve energie van.

Astrid de Groot-nlgroeit
Aanbod
28 uur per jaar
Branche
Detailhandel
Groothandel
Marketing
Reclame & marktonderzoek
Beschikbaar
Niet beschikbaar