Mentor

Caroline van der Lande, de Buurtboer

Strategie | Lange termijn doel | Bedrijfscultuur | Cultuur | Kernwaarden | Mensen | Werving en selectie | Innovatie | Disruptief business model | Leiderschap | Mentor | Netwerk | Sales en Marketing | Persoonlijke ontwikkeling

De Buurtboer levert abonnementen op bedrijfslunches. Lunches die volledig zijn afgestemd op de unieke behoeften van elk bedrijf. De lunches bestaan uit ambachtelijke en superverse producten van lokale leveranciers. Op dit moment verzorgt de Buurtboer 1,5 miljoen lunches per jaar in Nederland.

Mijn succesformule
Focus en in oplossingen denken

Iets over mezelf
Ik ben oprichter van de Buurtboer. Vanuit onze kantoren in Rotterdam en Amsterdam is de Buurtboer sinds de start in 2010 hard gegroeid, Met ons team met meer dan 50 collega's hebben we verschillende (groei)fases meegemaakt. Deze fases hebben mij uiteenlopende ervaringen en inzichten opgeleverd. In mijn carrière voor de Buurtboer heb ik als management trainee bij KLM en als marketeer bij Heinz geleerd strategisch en klantgericht te denken. Binnen de Buurtboer houd ik me bezig met innovatie en groei.
 

"Aim higher. Stay focused"

Welke inzichten kan ik je bijbrengen
Ik heb in mijn jaren als ondernemer ervaren dat het enorm belangrijk is om de balans te vinden tussen focus en innovatie. Juist bij een snel groeiend bedrijf is dit een enorme uitdaging. En daarvoor heb je de goede mensen om je heen nodig. Het aantrekken, ontwikkelen en behouden van deze goede mensen is voor mij een belangrijke randvoorwaarde om te kunnen ondernemen.
 

Mijn bedrijf: De Buurtboer

Meer weten over Caroline, luister naar dit interview: https://www.7ditches.tv/aflevering/942/caroline-van-der-lande-de-buurtboer-wij-zitten-nu-op-vijf-miljoen-omzet-per-jaar