Gerbrand Verton en studievriend Wouter de Vries hebben in 2005 uit het niets een e-commerce bedrijf opgezet. Het bedrijf, YourSurprise.com, verkoopt online gepersonaliseerde cadeaus vanaf 1 stuk voornamelijk aan consumenten. YourSurprise.com is actief in 16 landen en voert de productie, informatie technologie, design, klantenservice en marketing in house vanaf één locatie uit.

Mijn succesformule

  • Het blijven testen en aanpassen in de snel veranderende online marketing wereld zodat we de juiste relevante bezoekers met een goede ROI naar onze websites kunnen halen.
  • Het constant blijven ontwikkelen en vernieuwen van het cadeau assortiment. Met ons brede aanbod kunnen we voor vrijwel alle gelegenheden en budgetten een passend persoonlijk cadeau aan bieden.
  • Grote focus op ons eigen IT platform, dit houdt in de websites, personalisatie software en productie automatisering.
  • Aandacht voor het team, met een grote groep jonge internationale medewerkers proberen we dagelijks bergen te verzetten, dit moet natuurlijk wel in een leuke en leerzame werksfeer gebeuren.
  • In de slipstream van de stuks consumenten personalisatie hebben we regelmatig grote samenwerkingen met merken en retailers.