Hardy Schuerhoff, Tikkie, ABN AMRO Bank N.V.

Na start, opbouw en verkoop van meerdere digitale bedrijven actief op het gebied van web/app development en marketing, heb ik de overstap als intrepreneur gemaakt naar ABN AMRO. In eerste instantie vanuit mijn rol verantwoordelijk voor de Mobiel Bankieren app, nu vanuit het Leadership Team verantwoordelijk voor de opbouw van Tikkie. Tikkie is één van het snelst groeiende digitale initiatieven van Nederland. Met meer dan 5 miljoen gebruikers (update maart 2019), met meerdere awards op zak, is Tikkie de meest gedownloade app van Nederland, net na WhatsApp (bron Apple).

Bedrijfsactiviteiten

Met Tikkie betaal je makkelijk en snel via WhatsApp, Messenger, sms en QR-code. Tikkie is er ook voor zakelijk gebruik. Zo maak je betalen supermakkelijk voor jouw klanten.

Mijn succesformule

1. Weet wat in essentie zorgt voor het succes van je bedrijf.
2. Weet wat nodig is om je positie in de toekomst te claimen.
3. Leer als organisatie en leer snel.

"The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now."

Welke inzichten kan ik je bijbrengen

  • Bouw een merk waarmee gebruikers / klanten zich kunnen en vooral willen associëren.
  • Organisatie gericht op groei, schaal, innovatie en executie.
  • Wat is er nodig om morgen succesvol te zijn, een heldere strategie.

Waar sta ik over 2 jaar

The next big thing.

Mijn bedrijf: Tikkie

Mijn LinkedIn

nlgroeit - Harry Schuerhoff
Branche
Financiële instellingen en verzekeringswezen
Beschikbaar
Beschikbaar