Hardy Schuerhoff, Tikkie (ABN AMRO)

Ondernemer in hart en nieren, nu actief voor scale-up Tikkie, een initiatief van ABN AMRO.

Mijn succesformule
1. Begrijp het spel wat wordt gespeeld
2. Vind kansen
3. Stel het game(changer)plan samen
4. Focus
 

Iets over mezelf
Na start, opbouw en verkoop van meerdere digitale bedrijven actief op het gebied van web/app development en marketing, heb ik de overstap als intrepreneur gemaakt naar ABN AMRO. In eerste instantie vanuit mijn rol verantwoordelijk voor de Mobiel Bankieren app, nu verantwoordelijk voor de opbouw van het Business Model van Tikkie. Tikkie is één van het snelst groeiende digitale intiatief van Nederland, alleen al 500.000 nieuwe gebruikers in de laatste drie maanden.

"The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now"

Welke inzichten kan ik je bijbrengen

  • bouw een merk waarmee gebruikers / klanten zich kunnen en vooral willen associëren
  • doe meer van wat je goed doet
  • promoot cultuur en constante innovatie
  • kies de beste mensen om het bedrijf op te bouwen

Waar sta ik in 2020
The next big thing

Harry Schuerhoff-nlgroeit
Aanbod
16 uur
Branche
Financiële instellingen en verzekeringswezen
Beschikbaar
Beschikbaar