Kalo Bagijn, Brand New Day

Klanttevredenheid, beleggen, internet en disruptie vormen de rode draad in mijn carrière. Na mijn werk bij IMG Holland richtte ik in 2000 samen met Thierry Schaap BinckBank op, dat uitgroeide tot marktleider in de Benelux.

Iets over mezelf
In 2008 startte ik Brand New Day, een pensioenaanbieder en levensverzekeraar. We bedienen momenteel meer dan 1500 bedrijven en 130.000 particulieren. Ik streef naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid om daarmee duurzame groei te realiseren.

"Succes is 80% transpiratie en 20% inspiratie"

Welke inzichten kan je mij bijbrengen
Klantevredenheid is de belangrijkste leading indicator van toekomstige groei van organisaties.
Grootste onderscheidend vermogen van organisaties is cultuur.

Mijn bedrijf: Brand New Day

Kalo Bagijn-nlgroeit
Aanbod
12 uur per jaar
Branche
Financiële instellingen en verzekeringswezen
Beschikbaar
Beschikbaar