Léon M. Bosch, GUC Agency

Ik ben een zeer creatieve, pragmatische en sales gedreven ondernemer. Iemand die snel kansen (concepten)  kan vertalen naar concrete business en een “neus” heeft voor nieuwe businessmodellen.

Ik heb veel ervaring en kennis opgedaan in Retail (branche). Oude retailers verdwijnen en nieuwe retailers komen op. 

Bedrijfsactiviteiten

"Om te groeien moet een merk tot leven komen. Een heart en een beat krijgen. Merken bouw je allang niet meer met alleen maar een reclamecampagne. Tegenwoordig gaat het namelijk steeds minder om wat een merk zegt, maar vooral om wat een merk doet en hoe het wordt ervaren. Merkbeloftes worden vandaag de dag bewezen door middel van relevante content en conversaties met (potentiële) klanten. Opvallende en positieve merkbelevingen binnen de customer journey. Doelgroepen staan altijd open voor merken en branded content, zolang het maar wordt aangeboden binnen de juiste context."

Mijn belangrijkste inzichten als ondernemer 

Als men denkt dat de markt NU snel aan het veranderen is, let dan goed op want het gaat alleen nog maar sneller veranderen! Zorg dat de onderneming flexibel blijft en nieuwe kansen snel oppakt.

Mijn succesformule 

Kansen in een veranderende markt snel omzetten in (concrete) business

"Nee is ook een goed antwoord! Tegenwind doet de vlieger stijgen! De voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel!"

Welke inzichten kun je bijdragen aan ondernemers 

1) Inzichtelijk maken van veranderende markt/ consument en hoe hierop te anticiperen
2) In kaart brengen van customer journeys met bijbehorende communicatie Touchpoints
3) Nieuwe business modellen ontwikkelen

Mijn bedrijf: GUC Agency

Mijn LinkedIn

nlgroeit - Léon Bosch
Branche
Detailhandel
Marketing
Beschikbaar
Beschikbaar