Mentor

Marco Aarnink, Print.com B.V.

Operatie | Klanttevredenheid | Bedrijfscultuur | Klantgerichtheid | Transparantie | Cultuur | Mensen | Medewerkerstevredenheid | Sales en Marketing | PR en communicatie

Drukwerkdeal.nl was gevestigd in Nederland en België. Eind 2005 begonnen en ruim 9 jaar later met stip op nummer 1 in deze 2 landen. In 2015 vertrok ik bij Drukwerkdeal.nl omdat ik graag weer zelf wilde ondernemen, met twee voeten in de klei, van niets weer iets bouwen.
Na mijn vertrek bij Drukwerkdeal.nl werd ik veel benaderd om te investeren en dat deed ik dus ook. De ene keer emotioneel, de andere keer rationeel, achteraf bekeken. Een bijzondere tijd met ups en downs, veel fouten gemaakt maar vooral veel geleerd.

Inmiddels, ruim 2 jaar later, heb ik weer een nieuw bedrijf opgezet. Mijn ambities om een internationaal bedrijf neer te zetten bleven lonken, de drukwerk wereld bleef aanlokkelijk, het netwerk was bekend en de markt groeide door. Hoe kon het anders dan dat mijn avontuur verder zou gaan in de wel bekende wereld van het drukwerk, een product met veel beleving. Het moest internationaal en vooral echt gaan landen, de naam Print.com was daarom snel gekozen. Een nieuwe generatie online print welk we internationaal willen exploiteren.

 

" Ambassadeurs bepalen je succes!"

Mijn succesformule
Alles draait om het creëren van ambassadeurs. Mensen moeten over jou, je bedrijf of je product willen praten; vrienden, familie, maar ook klanten en leveranciers bijvoorbeeld. Het valt of staat bij het behalen en behouden van de gunfactor. Intern, extern, altijd en overal super scherp zijn op je gedrag, houding, prestaties, producten etc.!

Iets over mezelf
Nuchter, operationeel en met twee voeten in de klei. Creatief en een enorm gevoelsmens!

Waar sta ik in 2020
Samen met mijn gedreven en getalenteerde collega's staan we midden tussen onze gepassioneerde en loyale klanten, partners en relaties. Allemaal 1 ding gemeen; fan van Print.com!

Mijn bedrijf: Print.com B.V.