Mark Bos, MotorKledingCenter

MotorKledingCenter is in 2006 ontstaan uit onze passie voor motorrijden. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot de grootste motorkleding specialist van de Benelux met meerdere vestigingen in Nederland en België. Bovendien bedienen we via onze uitgebreide webshop motorrijders in heel Europa.

Mijn succesformule
Maak het aankooptraject van je klant inzichtelijk. Probeer hem tijdens deze hele cyclus aan de hand te nemen en te begeleiden tot de voor hem beste aankoop. Visibility is key.

Verzamel mensen om je heen die niet persé gemotiveerd worden door geld maar door persoonlijke groei en successen. Geef hen verantwoordelijkheid en laat ze weten dat ze bijdragen aan het succes. Hard werken en open zijn in je resultaten en doelen. Geef mensen de kans om te leren en probeer los te laten. Durf risico's te nemen. Vertrouw op een onderbuikgevoel.

Iets over mezelf
Opgegroeid in een ondernemersgezin en na diverse functies buiten het bedrijf in 2010 toegetreden tot Motorkledingcenter. Sinds 2015 mede-aandeelhouder en CEO. Op het moment 29 jaar en weet dus hoe het is om als jonge ondernemer het roer over te nemen in een familiebedrijf. De sfeer in het bedrijf, de ontwikkeling van mensen en het plezier in werken vind ik erg belangrijk. voor meer informatie over de historie van Mark bij MKC, lees hier.

Eigenschappen:
Enthousiast, leergierig, betrokken, gevoelig voor trends/imago, neemt beslissingen op gevoel, is goed van vertrouwen, meestal positief en optimistisch, heeft een hoog tempo, is in voor nieuwe ideeën en ervaringsgericht.

"Tel niet je uren, maar laat je uren tellen"

Welke inzichten kan ik je bijbrengen

  • Ga op zoek naar een mentor of coach die je zonder winstbelang kan helpen met het maken van de juiste beslissingen. Heb je een omzet van meer dan 1 miljoen, kijk dan eens naar NLgroeit, dat heeft mij erg geholpen.
  • Als ondernemer moet je een lange adem hebben. Het is niet zo dat het succes komt aanwaaien. Je moet er hard voor werken en geduld hebben. Het produceren van video’s was een tijdrovende klus en leverde aan het begin ook geen omzet op, maar nu hebben we nog steeds profijt van de video’s van vijf jaar geleden.
  • Don't find customers for your products, find products for your customers. Koop dus niet alleen maar producten in waar veel marge op zit, maar stel het assortiment samen naar behoefte van de klant.

Waar sta ik in 2020
Landelijke dekking met winkels in Nederland en België. We willen dé inspiratiebron zijn voor motorrijders bij het vinden van de best passende motoroutfit.

Mijn bedrijf: MotorKledingCenter

Mark Bos-nlgroeit
Aanbod
12 uur
Branche
Detailhandel
Beschikbaar
Niet beschikbaar