Mentor

Sander de Loo, Zorgeloosch

Strategie | Lange termijn doel | Jaardoel | Groeimethodiek | Operatie | Klanttevredenheid | Kwaliteitsmanagement | Bedrijfscultuur | Kernwaarden | Klantgerichtheid | Schaalbaarheid | Systemen

In Nederland gaan jaarlijks 75.000 stellen uit elkaar. Hier zijn veelal
net zo veel kinderen bij betrokken. Scheiden is vaak een emotionele
en complexe fase in het leven. Met Zorgeloosch Scheiden willen we
daarom een begrip zijn. We willen positieve impact hebben op het leven
van mensen. Op een manier die niemand ons nadoet. Zo kunnen mensen
weer beginnen aan een nieuwe start in hun leven. Een zorgenvrij leven.

 

 

Succesformule
Niet te veel beloven + Iets meer realiseren dan beloofd + verwachtingen managen klant = tevreden klant

Iets over mezelf
Een eigenzinnige, gepassioneerde en gedurfde entrepreneur die de medewerker en de klant graag centraal stelt

" Stay hungry, stay foolish (Steve Jobs)"

Welke inzichten kan ik je bijbrengen
Een tevreden klant begint bij een tevreden medewerker of andersom

Waar sta ik in 2020
Zorgeloosch Groep werkt op een prettige zelf organiserende wijze aan een tevreden klant door een ijzersterk operationeel proces met tenminste 15% marktaandeel

Mijn bedrijf: Zorgeloosch