Dennis Mensink

Mediatic

  • Bedrijfsovername
  • Sales & Marketing
  • Duurzaam ondernemen/MVO
  • Personeel
Beschikbaar
Ondernemer in content(marketing) en PR. Eigenaar van Mediatic en betrokken bij enkele andere bedrijven. Interviewde als auteur van de boeken LEF en LiEF ruim 50 van de snelste groeiers, zoals de ondernemers achter Tony Chocolonely, Rituals, Picnic en Dopper.
 

Bedrijfsactiviteiten

PR en contentmarketing. Mediatic is sinds 2010 een gevestigd PR- en contentmarketingbureau in Amsterdam, ontstaan uit een ondernemersdroom én passie voor journalistiek. We creëren zichtbaarheid voor de organisaties van morgen, zodat zij de wereld blijvend kunnen veranderen. 
 

Wat heb ik geleerd als ondernemer

Ik heb geleerd om als ondernemer de groei van de organisatie niet in de weg zitten. Dit doe ik door medewerkers veel vrijheid en verantwoordelijkheid te geven, in combinatie met het bepalen van de juiste kaders. A-spelers zijn daarbij essentieel om het verschil te maken.
 

Mijn succesformule

Onze kernwoorden zijn: open, oprecht en ondernemend. We zeggen het eerlijk als we het ergens niet mee eens zijn en hebben geen geheimen. We gaan voor duurzaam succes. Zowel de opdrachtgevers als de medewerkers waarderen dit.
 
 
“Als je doet wat je altijd
hebt gedaan, zul je krijgen
wat je altijd hebt gekregen.”
 

Welke inzichten kan ik jou als ondernemer bijbrengen

Ik kan ondernemers bijbrengen hoe zij tot een juiste positionering komen en autoriteit worden in hun markt. Maar ook hoe zij hun organisatie kunnen versterken door medewerkers belangrijker te maken en/of door transacties.
 

Waar sta ik over 2 jaar

Dan zijn we weer een stuk dichter in de buurt van onze B-HAG: het zijn van het meest toonaangevende contentmarketingbureau voor duurzame opdrachtgevers in Nederland.
 
Mijn bedrijf: Mediatic
 
 
Luister hier de podcast van Dennis over 'Hoe kun je echt het verschil maken met je werk?'