Hetty van Ee

Leiderschap & Levenskunst

  • Bedrijfscultuur
  • Bedrijfsovername
  • Sales & Marketing
  • Leiderschap
Niet beschikbaar
Als ondernemer en CEO van ORMIT Groep (specialist in traineeships en leiderschapsontwikkeling) realiseerde ik samen met collega's waardecreatie voor alle stakeholders en op meerdere fronten. We leverden de beste diensten, zorgden voor betrokken en gelukkige medewerkers, kregen daardoor super enthousiaste klanten, waardoor mooie winst en het winnen van prijzen zoals Great Place to Work een logisch gevolg was. "Practisch what you preach" past bij mijn beeld van goed ondernemerschap en bij ORMIT.
 

Bedrijfsactiviteiten

ORMIT heb ik eind 2018 verkocht en in 2019 heb ik gewerkt aan de overdracht van mijn CEO rol voor de ORMIT Groep. ORMIT heeft vestigingen in Nederland en Belgie.

Wat doe ik nu:

  • Per 1 januari van dit jaar ben ik bij ORMIT gestopt en ben ik opnieuw een bedrijf gestart 'Leiderschap & Levenskunst'BV'. Vanuit dit bedrijf geef ik presentaties (door Corona veel niet doorgegaan natuurlijk) over Leiderschap en over Leiderschap & Levenskunst
  • Commissaris bij ORMIT Groep
  • Betrokken bij de Mauritsgroep om hoog opgeleide vluchtelingen aan een baan te helpen
  • Werk ik aan een boek en het ontwikkelen van workshops over (persoonlijk) leiderschap en levenskunst
  • Begeleid ik bedrijven/ondernemers bij specifieke vraagstukken (via private equity bedrijven)
 

Wat heb ik geleerd als ondernemer

Ik heb onder andere geleerd dat het belangrijk is dat je de input van alle stakeholders meeneemt/blijft meenemen in het verder ontwikkelen van je organisatie. De verbondenheid, het voeren van dialogen (ipv discussies) en het open blijven staan voor innovatie is essentieel. Daarbij is het aansturen op het benutten van talent voor zowel de medewerkers als de organisatie essentieel.
 

Mijn succesformule

Mijn succesformule is altijd te blijven luisteren naar de input van klanten en medewerkers over wat goed gaat in het bedrijf (en dat dan koesteren) en naar wat beter kan (dat dus verbeteren). Medewerkers en klanten voelen zich dan verbonden met het bedrijf en worden dan vanzelf ambassadeurs.
 
"Met een "growth mindset" kun je jezelf en je onderneming blijven ontwikkelen.”
 

Welke inzichten kan ik jou als ondernemer bijbrengen

1. Het inzicht dat betrokkenheid van medewerkers en klanten uiteindelijk leidt tot meer winst
2. Het inzicht dat een goede sales aanpak essentieel is en dat begint met een goed plan van aanpak voor sales.
3. Dat blijven innoveren een "must" is.
4. Dat jezelf kennen als ondernemer belangrijk is om te kijken welke ondersteuning je nodig hebt.
5. Dat het aantrekken van de juiste medewerkers/kwaliteiten succes kan versnellen.
 

Waar sta ik over 2 jaar

Ik wil ondernemers ondersteunen in goed ondernemerschap en leiderschap. Ik geloof in de combinatie leiderschap & levenskunst (zo heet mijn bv) en wil daar anderen in enthousiasmeren waardoor we betere organisaties krijgen en effectiever en plezieriger gaan samenwerken.
 
Mijn bedrijf: Leiderschap & Levenskunst