Marc van Eck

New Growth Strategies

  • Bedrijfscultuur
  • Strategie
  • Zwaar weer
  • Sales & Marketing
Beschikbaar
Mijn passie is om organisaties te laten groeien door te helpen scherpe keuzes te maken in strategie en onderscheidende merkpositioneringen te ontwikkelen die gezamenlijk als kompas voor een organisatie functioneren. Dit is de essentie van mijn consultancy New Growth Strategies, mijn 7 boeken en mijn eigen merken, het (h)eerlijke koffiemerk Medellín Secret, leren tassenmerk Spikes & Sparrow, boxershortmerk IAMTORO en prachtige vakantiehuizen in de Algarve van Houses of Portugal.
 

Bedrijfsactiviteiten

Business strategy and brand positioning.
 

Wat heb ik geleerd als ondernemer

Doe zelf wat je heel goed kan en leuk vindt en zoek voor al het andere anderen.
 

Mijn succesformule

Slim denken en dan razendsnel doen. Wat je niet past moet je durven laten liggen en wat wel past mag je niet voorbij laten gaan.
 
"Bij twijfel doen, de waarde van twijfel bij kleine en grote beslissingen (tevens titel van mijn boek)“
 

Welke inzichten kan ik jou als ondernemer bijbrengen

Goed kiezen en aantrekkelijk positioneren, al mijn andere tips heb ik opgeschreven in mijn boek 'Groeiversnellers'.
 

Waar sta ik over 2 jaar

Aan het roer van de business en brand consultancy van TBWA wereldwijd.
 
Mijn bedrijf: New Growth Strategies