Will Ditmeijer

Ditmeijers' Group BV

  • Innovatie
  • Leiderschap
  • Personeel
  • Sales & Marketing
  • Strategie
  • Marketing
Beschikbaar
nlgroeit - will ditmeijer

Mensen maken het succes. Originaliteit en creativiteit zijn belangrijk voor de groei van een bedrijf. Je moet mensen met passie hebben om de eindstreep halen. Dat heb ik de afgelopen decennia als ondernemer in de communicatie branche wel geleerd. Ons bureau is inmiddels 28 jaar succesvol als expert in multichannel-klantcontact en onderzoek. Menspower en digitale kracht in een zorgvuldige mix van alle middelen die er zijn: ICT , Data-search,  DM, TM, Chat, Social media. Fantastische teams die via al deze communicatie kanalen structureel rendement en omzetgroei realiseren voor uiteenlopende klanten.

Mijn succesformule

Je kunt je vak nog zo goed beheersen en uitvoeren maar het allerbelangrijkste is de kwaliteit van de mensen om je heen, waarmee je samen het werk moet doen. Respectvol. En ook aardige mensen.  

Een van mijn opvallendste successen is de kunst om de juiste mensen aan te trekken. De aantrekkingskracht van ons bedrijf zit in de samenstelling van het team en de passie en enthousiasme waarmee zij hun werk doen. De focus richt zich op mensen die net even anders zijn. Waarop doel ik dan; uitstraling, mensen die een spannend cv hebben. Ook mensen buiten ons eigen vakgebied, ongeacht leeftijd. Zij geven creatieve energie aan ons vak. Het is onze visie om anders te durven zijn.

Iets over mezelf

Inmiddels ben ik 50 jaar werkzaam in communicatie en dat is in fasen verlopen. Gestart bij Reklame-Service Bureau Laurens A. Daane, Amstel 222, Amsterdam. Het 1e bureau in Direct marketing, Telephone Marketing en Onderzoek., jaren 60. Gevolgd door DM binnen de Koninklijke Wegener waar ik ruim 25 jaar leiding heb gegeven aan marketing en verkoopteams. Daarna de start in Kunst en Antiek op de Zeedijk, Amsterdam, direct gevolgd door Ditmeijers’. De rode draad in mijn loopbaan is de kunst van het communiceren.

“when you know where you are, you are too late”

Welke inzichten kan ik je bijbrengen

  • Formuleren van je visie.
  • Ontwikkelen van je intuïtie.
  • De markt vraagt om cognitieve flexibiliteit, hoe bereik je die?
  • Werk je met een eigen plan of werk je vanuit omgevingsfactoren.
  • Waar sta je en waar ga je naartoe, wat is je doel?
  • Hoe wil je dat doel bereiken?

Waar sta ik in 2020

Naast het communicatievak zou ik weer meer in Kunst willen doen. Daar ligt ook mijn passie en belangstelling. Bovendien kleurt Kunst ons leven.

Mijn bedrijf: Ditmeijers' Group BV

Mijn LinkedIn